Πέμπτη, Δεκεμβρίου 07, 2006

ΕΚΛΟΓΕΣ..... ΓΙΑ ΤΑ ....ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ!!!

Χαίρομαι γιατί ψηφίζω στις επαναληπτικές εκλογές για την ανάδειξη δημάρχου στην πόλη μου….. ΟΜΩΣ….

Λυπάμαι πολύ γιατί προσκλήθηκα σε μια γιορτή της Δημοκρατίας και βρέθηκα σε μια εμποροπανήγυρη με ψήφους και «σταυρουδάκια».

Λυπάμαι πολύ γιατί έστω και αυτή την ¨εμποροπανήγυρη της Δημοκρατίας¨ δεν την επισκέφθηκε το 30% των συμπολιτών μου. Ένας στους τρεις Ροδίτες προτίμησε και ψήφισε αποχή.

Λυπάμαι πολύ γιατί κάποιοι κοστολόγησαν την ψήφο μου όσο μια τροφοκάρτα ή μια κάρτα ελεύθερης στάθμευσης.

Λυπάμαι πολύ γιατί κάποιοι κοστολόγησαν και εξαγόρασαν την ευπρέπειά μου με μια επιταγή των 300 ευρώ, πληρώνοντάς μου το λογαριασμό της ΔΕΗ ή του ΟΤΕ, τάζοντάς μου μια θεσούλα στο δημόσιο ή ένα φορτηγό ξύλα για το τζάκι.

Λυπάμαι πολύ γιατί σαν πολίτης δεν έκανα και πολλά πράγματα για να αντισταθώ στον ευτελισμό, την ξεφτίλα, την υποβάθμιση της προσωπικότητάς μου. Δεν έκανα τίποτα για να προστατεύσω τον εαυτό μου και την πόλη μου.

Λυπάμαι πολύ γιατί δεν επεδίωξα όσο θα έπρεπε την ποιότητα και παρασύρθηκα στη λογική της ποσότητας, του εύκολου, του ωχαδερφισμού. Κοίταξα το εαυτούλη μου και ξέχασα το κοινό καλό.

Λυπάμαι πολύ γιατί εγώ και οι συμπολίτες μου δεν μπορέσαμε στην πλειοψηφία μας να εμπιστευτούμε κανένα από τους 5 υποψήφιους δημάρχους. Λυπάμαι για εμάς, λυπάμαι και για εκείνους.

Λυπάμαι πολύ γιατί όποιος και αν εκλεγεί δήμαρχος δεν θα είναι ποτέ δήμαρχος πλειοψηφίας. Ούτε καν δήμαρχος του περιβόητου 42%.

Λυπάμαι πολύ γιατί χαρισματικοί άνθρωποι προτιμούν να αποτελούν μειοψηφία αντί να συνεργαστούν επιτυγχάνοντας ευρύτερες πλειοψηφίες.

Λυπάμαι πολύ γιατί η αριστερά δεν θα εκπροσωπηθεί στο δημοτικό μας συμβούλιο.

Λυπάμαι πολύ γιατί ότι και αν ψηφίσω κάποιοι εκλογοκάπηλοι θα σπεύσουν να εκμεταλλευθούν την ψήφο μου για κομματικό όφελος, βάφοντάς την μπλε ή πράσινη.


Λυπάμαι πολύ για όλα αυτά…
χαίρομαι όμως ταυτόχρονα γιατί τελικά εμείς είμαστε αυτοί που αποφασίζουμε σήμερα για την τύχη της πόλης μας για τα επόμενα τέσσερα χρόνια. Και αυτή η απόφαση, όποια και αν είναι, δεν μπορεί παρά να είναι σεβαστή από την Δευτέρα!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ ΘΑ ΑΝΑΡΤΗΘΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ BLOG.

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ.