Κυριακή, Δεκεμβρίου 07, 2008

ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΑ ΑΓΓΟΥΡΙΑ «Ο ΜΙΧΑΛΟΣ»


«Για το καλό μου». ΜΗΛΙΩΚΑΣ
Μια διασκευή, με την ευκαιρία του εκβιασμού «ελαστικοποίηση ή απολύσεις», που ήρθε και πάλι στο προσκήνιο.
Είδα έναν κόσμο να γκρεμίζεται μπροστά μου,Είδα το κράτος να «εγγυάται» τα λεφτά μου,Για το καλό μου,Είδα συντάξεις και μισθούς πετσοκομμένα,Για την «Ανάπτυξη» θυσία τα καημένα,Για το καλό μου.Είδα επενδύσεις ομολόγων δομημένων,Είδα εταιρείες υπεράκτιες ΗγουμένωνΕίδα τα νεύρα μου σιγά σιγά να σπάνε,Με καλοσύνη και στοργή, να με πηδάνε.Για το καλό μου, για το καλό μου,Τώρα στη μέση, λέει, θα κόψουν το μισθό μου,Τριήμερη απασχόληση, για το καλό μου,Σήμερα απέλυσαν το φουκαρά το διπλανό μου,Και περιμένω στωικά το ριζικό μου

Είδα να κόβουν τη μπουκιά για τη μπουκιά μου,Στους τραπεζίτες να χαρίζουν τα λεφτά μου,Για το καλό μου,Είδα στους ισχυρούς τις φοροελαφρύνσεις,Είδα οι συντάξεις να μην έχουν εγγυήσεις,Για το καλό μου.Είδα κουρέλια την Παιδεία και την Υγεία,Στους μισθωτούς άγρια φορολογία,Είδα τα νεύρα μου σιγά σιγά να σπάνε,Με καλοσύνη και στοργή, να με πηδάνε.Για το καλό μου, για το καλό μου,Τώρα στη μέση, λέει, θα κόψουν το μισθό μου,Τριήμερη απασχόληση, για το καλό μου,Σήμερα απέλυσαν το φουκαρά το διπλανό μου,Και περιμένω στωικά το ριζικό μου.

Βέβαια ο Κος Μίχαλος (πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών και γιος του Χρήστου Μίχαλου, υφυπουργού "παρά τω πρωθυπουργώ" της χούντας) και οι ιδέες του δεν θα είχαν κανένα ειδικό βάρος, αν δεν τον υπέθαλπε κυβερνήσεις με συγκεκριμένες θέσεις για τις ανισότητες στην κοινωνία και την εκμετάλλευση στην εργασία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ ΘΑ ΑΝΑΡΤΗΘΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ BLOG.

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ.