Πέμπτη, Νοεμβρίου 15, 2007

ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΟΧΙ !!!!! …… ΣΤΗ «ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ» ΤΗΣ «ΚΟΝΟΜΑΣ»


Η δημοκρατία κοστίζει ακριβά ή αλλιώς η δημοκρατία είναι πανάκριβη υπόθεση!!!!
Η απίστευτη αυτή ανοησία ως άποψη καλλιεργείται συστηματικά και πλασάρεται εξίσου μεθοδικά από τους κύριους εκφραστές του πολιτικού κατεστημένου που δεν είναι άλλοι από τους εκάστοτε κοινοβουλευτικούς μας εκπροσώπους.
Διαπερνά και διαχέεται σε όλες τις βαθμίδες του κοινοβουλευτικού μας συστήματος. Από τους νεαρούς και νεοφώτιστους βουλευτές έως τις παλιές καραβάνες.
Από τους νεοεισαχθέντες στο υπουργικό συμβούλιο έως το πρωθυπουργικό γραφείο. Γίνεται κτήμα όλων των ειδών και μορφών εξουσίας που υπηρετούν υποτίθεται την δημοκρατία ως αγαθό ενώ στην πραγματικότητα την ξεπουλούν ως προϊόν για να κονομήσουν.
Φρούτο των τελευταίων δεκαετιών, η άποψη ότι η δημοκρατία πρέπει να κοστίζει πανάκριβα στους πολίτες αποτελεί την μεγαλύτερη βλακεία, την πλέον ατεκμηρίωτη ηλιθιότητα, το πιο ανυπόστατο ψέμα από γεννήσεως της δημοκρατίας μέχρι σήμερα.
Η πανάκριβη δημοκρατία ως μεθοδολογία και τακτική αποτελεί ασήμετρη απειλή κατά της νοημοσύνης των πολιτών αλλά και της ίδιας της δημοκρατίας.
Το "δεδομένο" της καλοπληρωμένης δημοκρατίας και των "εκφραστών" της δεν είναι τίποτα άλλο από την ανίερη συμμαχία εξουσιαστών με κύριο στόχο τον υπερβολικό πλουτισμό των λίγων εις βάρος των πολλών.
Αποτελεί μια καλοστημένη απάτη που αργά, σταθερά και συστηματικά μετατρέπει την πραγματική δημοκρατία δηλαδή την λαϊκή εξουσία σε τυραννική ολιγαρχία.
Η βασική σκέψη, το κλασικό επιχείρημα που χρησιμοποιείται από τους ψευτοδημοκράτες του πλούτου είναι το εξής: πλήρωσε με πολύ καλά ώστε να μην είμαι επιρρεπής σε οποιεσδήποτε εξωθεσμικές πιέσεις.

Δηλαδή εσύ λαέ μου που με επέλεξες, βοήθησε με να μείνω άσπιλος, αμόλυντος, τίμιος καταβάλλοντας μου το αντίστοιχο τίμημα.
Αδυνατώ δηλαδή να παραμείνω πτωχός πλην τίμιος και ταυτόχρονα να υπηρετώ εσένα λαέ μου που με τίμησες με την ψήφο σου. Η τιμή μου λαέ μου έχει την τιμή της το ύψος της οποίας μάλιστα θα το αποφασίσω εγώ ο ίδιος. Γιατί εγώ ο ίδιος είμαι η νομοθετική, εκτελεστική και δικαστική εξουσία. Εγώ ο ίδιος θα αποφανθώ για τον μισθό μου, τις ετήσιες αυξήσεις του, τα προνόμια που θα έχω απέναντι σου λαέ μου.
Γιατί άλλο βουλευτής, άλλο υπουργός, άλλο δικαστής, άλλο διοικητής κρατικής τράπεζας, άλλο διευθύνων σύμβουλος ΔΕΚΟ, άλλο Ν.Γ. Υπουργείου και άλλο κοινός θνητός, απλός πολίτης.
Η δημοκρατία είναι ακριβή και χρειάζεται μισθούς δεκάδων χιλιάδων ευρώ, χρειάζεται πανάκριβα αυτοκίνητα, δωρεάν ταξίδια, έξοδα παράστασης, ευνοϊκούς όρους δανεισμού, αποδέσμευση από φόρους, δυνατότητα πρόσληψης ημετέρων σε βουλευτικά και υπουργικά γραφεία, χρειάζεται βουλευτική ασυλία και προσωπικό ασφαλείας (αστυνομικούς, οδηγούς), όλα πληρωμένα χάριν της δημοκρατίας.
Η δημοκρατία είναι ακριβή και χρειάζεται να παραχωρήσει 7-8 τηλεφωνικές γραμμές σε κάθε βουλευτή, να δικαιολογήσει 13.500 ευρώ το χρόνο για τηλεφωνικές συνδιαλέξεις και 3.000 ευρώ το χρόνο για συνομιλία και μηνύματα στο κινητό τα οποία παρέχει η δημοκρατία μας.
Η ακριβή δημοκρατία μας των 450 ευρώ σύνταξης, των 800 ευρώ βασικού μισθού και των 350 ευρώ επιδόματος ανεργίας επιχορηγεί με εκατομμύρια ευρώ τα κόμματα για να τα βγάλουν πέρα με τα τρέχοντα έξοδα τους και να ανταπεξέλθουν οικονομικά στις εκλογές.
Η πανάκριβη σύγχρονη δημοκρατία μας έχει καταργήσει την ισότητα βάζοντας στην θέση της την φαυλότητα. Καταργεί την ισονομία βάζοντας στην θέση της την ασυλία και τα παρακυκλώματα αλληλοϋποστήριξης "αφεντικών" και των νταβαντζίδων της εξουσίας. Η πανάκριβη δημοκρατία μας καταργεί την έννοια της τιμιότητας και αποθεώνει το χρήμα το οποίο "κλέβει" από τον ελληνικό λαό για να διαφυλάξει την ηθική της.

Ήρθε η ώρα για το νέο έπος σαν αυτό της 28ης Οκτωβρίου.
Ήρθε η στιγμή για μια νέα ιαχή στα βουνά της δημοκρατίας.
Αέρα!! Αέρα!! Να φύγει η "χολέρα"!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ ΘΑ ΑΝΑΡΤΗΘΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ BLOG.

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ.